Komplett inkompetent kundtjänst som inte klarar av att ge raka besked. Hotar med att skicka obetald räkning till kronofogden om man inte betalar direkt när man har ringt. Dagen efter ringde jag igen och fick tala med en annan person som då säger att räkningen går till inkasso och inte kronofogden. Man blir ju förvirrad som kund. Går räkningen till inkasso eller kronofogden? Ringde därför en tredje gång och då kunde inte handläggaren ge något svar alls om skulden går till inkasso eller kronofogden. Det verkar som att dom gör precis som dom vill. Vissa personer med förfallen räkning skickas till inkasso medan andra med förfallen räkning skickas till kronofogden. Nej Vivus, ni borde kunna ge ett korrekt svar. Gäller det inkasso eller kronofogden vid förfallen räkning? Ni kan inte göra precis som ni vill mot era kunder och skicka dom hit och dit. Ni kan heller inte svara på när en förfallen räkning går till inkasso eller kronofogden. Det verkar inte bättre än att ni behåller en förfallen räkning i flera veckor innan den går vidare, allt för att tjäna ännu mer pengar på era ockerräntor. Detta känns extremt oseriöst. Antingen går det till inkasso eller till kronofogden, vore skönt om vi kunder kunde få tydliga svar kring detta. Dessutom har ni tydligen ett eget inkasso så varför vissa skickas direkt till kronofogden är ju helt obegripligt. Undvik det här företaget även om tjänsten i sig är smidig att använda. Snälla ge ett svar om förfallen räkning går till inkasso eller ej. Det är det minsta man kan förvänta sig från er.